HTML

Amonitas kreatív műhely

Egy műhely,ahol izzik a kemence,csiszolódik a fém,csillognak a zománcok,és folyamatosan pörögnek az ötletek.

Friss topikok

Céltábla

2012.12.30. 13:34 Amonitas

Újévi fogadalmak?

target and arrow 3_1.gif

Sosem szerettem ezt az elnevezést. Megfogadom ezt vagy azt...Nem tudom ti hogy vagytok vele,de ettől a  szótól nem tettre késznek érzem magam,sokkal inkább görcsbe rándul a gyomrom:)

Pár éve kitaláltam,illetve ez így nem igaz. A nővéreméknél láttam a falon egy céltáblát. Ami egészen egyszerűen egy parafatábla volt,melyre ki volt írva csupa nagy betűkkel,hogy CÉLTÁBLA.Alatta pedig különböző képek,jegyzetek,idézetek voltak kitűzgélve. Rögtön megcsináltam magamnak én is. Kiraktam egy olyan helyre a szobámban,ahová akaratlanul is sokszor pillantok.Így biztosan nem vesztem szem elől a céljaimat.

Amondó vagyok,nem csak az észben tartás miatt jó ez a megmozdulás.Nekem komoly feladat volt először leülni,és összeírni,hogy mi az amit szeretnék.Elképesztő nehéz volt olyan módon átgondolni az életem bizonyos területeit,hogy abból egy  reális célt tudjak kreálni.:) 

Úgyhogy,így év végére azt mondom,egy kis személyiségfejlesztésre fel! Ráadásul a legjobb dolog utána képeket keresgélni és ,viccesen megfogalmazni a vágyainkat!

Ami a munkámat illeti,én azt tűztem ki célul,hogy a műhelyem nyílt műhely lesz.Szeretném minél több emberrel megismertetni,megszerettetni az alkotás örömét. Valamint szeretnék egy nagyobbat lépni.Kipróbálnám magam a külföldi vásárokban is.

2012-re pedig két nagy célom volt.Az egyik,hogy találjak megoldást arra,hogy  a tűzzománc foglalkozások beindulhassanak,a másik pedig hogy a műhelyem kikerüljön a hálószobámból.

Kellett mindkettőnek majdnem egy év.De az eredmény több mint kielégítő! A Made by you kerámia műhely támogatásával tartottam már 4 foglalkozást,és a naptárban már szerepel újabb 4  a jövő évre.A műhelyem pedig 2013 januárjára beköltözik egy külön szobába.

:)

Remélem nektek is hasonló elégedettséggel zárul 2012.Az Új évre pedig csak annyit tudok kívánni,hogy legyetek még boldogabbak,mint előző évben!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amonitas.blog.hu/api/trackback/id/tr234987728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása